بهترین مراکز اکستنشن مو و مژه

اکستنشن مو ارزو 09127009256

کراتینه مو

در مجموعه کراتینه مو شما می توانید با کراتینه کردن مو بطور کامل و علمی آشنا شوید و در این مجموعه مقالات مختلف کراتینه مو که شامل موارد زیر است را می توانید مشاهده و مطالعه نمایید: 

       شامپو کراتینه ،     ماسک مو کراتینه ، 

    ویتامینه کردن مو ،     قیمت کراتینه برزیلی ،     طریقه کراتینه کردن مو ، 

    بهترین مواد کراتینه ،     كراتينه كردن مو ،     کراتینه کردن موی سر ، کراتینه مو

شامپو کراتینه مو

شامپو کراتینه مو

مو يکي از تاثير گذارترين عوامل بر زيبايي افراد است. اين تاثير، بيشتر زماني است که افراد موهايي سالم داشته باشند. به جز رعايت موارد زيادي در نگهداري از موها، انتخاب يک شامپوي مناسب هم مي‌تواند بسيار کارساز باشد. شامپو و نرم کننده  حاوی کراتین يکي از شامپوهاي مناسب براي خانم‌هايي است که مي‌خواهند موهايي صاف و نرم داشته باشند. اين شامپو  ها، هم شامپو براي تميزي مو و هم نرم کننده براي صاف کردن و رفع گره‌هاي بوجود آمده در مو است. در فرمولاسيون اين شامپو از عصاره آلوئه ورا و دیگر مواد گیاهی استفاده شده که سبب نرم شدن مو مي‌‌شود. همچنين وجود پروتئين گندم دربعضی از این شامپوها موها را تقويت کرده و از ايجاد موخوره و شکستگي در ساقه‌ي مو جلوگيري مي‌کند. از مواد مهم به کار رفته در ترکيبات اين شامپو، سراميد و کراتين است. سراميد پروتئين طبيعي است که مانند لايه‌اي محافظ دور ساقه‌ي مو را مي‌گيرد و از آن محافظت مي‌کنند. وجود اين ماده از شکنندگي مو جلوگيري خواهد کرد. از طرفي ديگر کراتين نيز پروتئين لازم جهت صاف و نرم شدن مو است. وجود اين ماده مي‌تواند موهاي آسيب ديده را ترميم کند. شامپو لامينين به دليل وجود اين ترکيبات در برطرف شدن وزي مو بسيار موثر است. شستشوي مو توسط آن بدون ايجاد سوزش و خارش بوده و با نرم کردن موها، حتي شانه کردن آن‌را نيز راحت‌تر خواهد کرد. 
با خريد و استفاده از اين شامپو مي‌توانيد از داشتن موهايي نرم و سالم لذت ببريد و زيبايي‌تان را دو چندان کنيد.

 

اما بد نیست بدانیم که :

 

در اطراف هر تار مو، لایه‌ای به نام کوتیکول وجود دارد که در آن سلول‌های پهنی (مانند آجرهای روی شیروانی یا فلس‌های ماهی) منظم در کنار هم قرار گرفته‌اند.
اگر این سلول‌ها، با نظم کنار یکدیگر قرار نگیرند، موها حالت درخشان خود را از دست می‌‌دهند و کدر و شکننده می‌شوند. این اتفاق گاهی به دلیل استفاده مداوم از مواد شیمیایی (رنگ، مش و فر) می‌افتد. استفاده زیاد از وسایل گرمایی مانند اتوی مو و سشوار هم می‌تواند به این لایه آسیب برساند.
زمانی که این آسیب رخ می‌دهد، کراتین (پروتئین سازنده مو) از بین می‌رود. برخی افراد سعی می‌کنند با استفاده از شامپوهای حاوی کراتین (و سایر درمان‌های کراتین) این پروتئین‌ها را جایگزین کنند اما متاسفانه کار چندانی از شامپوها برنمی‌آید چون ساقه‌ موها، بافتی غیرزنده است و نمی‌توان آن را تغذیه کرد، به‌خصوص زمانی که علت آسیب‌ دیدن موها مواد رنگ و مش باشد.
برای کمک به موهای آسیب‌دیده، بهترین راه، کوتاه کردن مو همراه با کراتینه مو است. شامپوهای مخصوص موهای آسیب‌دیده اغلب حاوی پروتئین‌ها و ویتامین‌های مختلف هستند و استفاده از آنها می‌تواند آثار مثبت روی موها داشته باشد اما این آثار موقت هستند.
برای موهای آسیب‌دیده، بهتر است از مواد حالت‌دهنده (نرم‌کننده) قوی‌تری استفاده کرد. نرم‌کننده‌ها با ایجاد یک لایه پوشش ظریف روی مو، باعث می‌شوند کوتیکول مو تا حدی صاف‌تر شود و تا حدی ناهمواری آن را رفع می‌کند، درنتیجه مو کمتر گره می‌خورد اما باز هم مشکل موهای آسیب‌دیده را به طور اساسی حل نمی‌کند.
برای اساسی ترین درمان موهای اسیب دیده بهتر است با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید و از خدمات یک مرکز کراتینه مو بهره مند شوید.

تهران

اکستنشن رینگی

اکستنشن رینگی

اکستنشن رینگی آموزش اکستنشن مو اکستنشن مو تهران اکستنشن رینگی (روش اکستنشن رینگی (واشردار)) یک دسته مو با تقسیم بندی صحیح از سر جدا می کنیم و یک رینگ شیرداری را داخل آن می کنیم توسط غلاب و شاخه موی اکستنشن را داخل رینگ کرده و کمی موی اکستنشین و رینگ واشرداری…
آموزش نصب اکستنشن مو

آموزش نصب اکستنشن مو

آموزش نصب اکستنشن مو : اگر در دروه ی آموزش اکستنشن مو در تهران - ، شرکت کنید تمامی مراحل نصب اکستنشن مو اموزش عملی خواهید دید. ما در در این مقاله به یک روش تئوری نصب را آموزش می دهیم. آموزش نصب اکستنشن مو در تهران اکستنشن مو یکی از روش هایی است که با استفاده…
آموزش اکستنشن مو با لیزر2019

آموزش اکستنشن مو با لیزر2020

آموزش اکستنشن مو با لیزر2020 را در این مقاله مرور خواهیم کرد. آموزش اکستنشن مو با لیزر2020 توسط دستگاه برند she ایتالیا آموزش اکستنشن مو با لیزر در این روش به راحتی مو نصب میشود و آسیبی به ریشه مو وارد نمیشود.ترمیم هر دو ماه یکبار میباشد.اکستنشن ترکیبی با…

آموزش لیفت ابرو در تهران

آموزش لیفت ابرو در تهران
آموزش لیفت ابرو در تهران با کلبه آرزو لاين جذاب لیفت ولمینت ابرو و مژه اين قابليت رو به…

لمینت مژه در خانه

لمینت مژه در خانه
لمینت مژه در خانه می شود یا نه؟ لمینت مژه در خانه عنوان سوالی هست که از بهترین مراکز لیفت…

اکستنشن مو در جنت آباد شمالی

اکستنشن مو در جنت آباد شمالی
اکستنشن مو در جنت آباد شمالی اکستنشن مو نصب و ترمیم به همه ی روشهاموها کاملا طبیعی و از…